ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

زردی بعد از تولد!

1391/1/24 9:45
840 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم ،خیلی هراس دارم که بعد از اینکه به دنیا اومدی زردی بگیری! از دکترم هم پرسیدم که چه چیز هایی بخورم که بچه زردی نگیره که گفت ما پزشکها به تاثیر تغذیه بر زردی معتقد نیستیم و بخاطر گروه های خونی هستش که بچه ها زردی میگیرن!

امیدوارم تو زردی نگیری عزیز دلم.دوستت دارم.

http://نور چشمی مامان چطوره؟ سلام دلبندم. روز بخیر گل من.حالت خوبه عزیزم؟ نفس مامانی دیشب از ترس داشتم می مردم،بگو چرا؟! نصفه شب یهو از خواب بیدار شدم و دیدم که طاق باز خوابیدم.گفتم وای خدای من نکنه بند ناف دور گردن ستیلای من پیچیده باشه.فقط خدا خدا می کردم که تو یه تکونی بخوری و خیالم راحت بشه که شکر خدا تکون که چه عرض کنم، داشتی گرمم به هوا بازی می کردی!!! خیلی خوشحال شدم که هستس نفسم. الان بابایی هم پیشم نشسته.امروز زود اومده خونه.آخه قراره شوهر عمه شهروز بیاد و ماشینمون رو ببره شمال!علی بابا می خواد بره جایی و به ماشین ما نیاز داره. دخمل من خیلی دوستت دارم. امروز پیام دادم به خاله مریم که رفته سونو گرافی و آیا مشخص شده بچه اش دختره یا نه؟که در جواب گفت جنسیت نی نی نازش مشخص نبوده.انشالله هرچی که هست سالم باشه.مثل خودت ستیلای مامانی. [موضوع : ] [ چهارشنبه 23 فروردين 1391 ] [ 17:11 ] [ مامان جونی*زی زی* ] [ نظر بدهید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کوروش
24 فروردین 91 10:30
عزیزم انشا... به زودی نی نی نازت به دنیا می آد و وقتت کاملا پر می شه .
نگران زردی هم نباش .
اسم خیلی زیبایی براش انتخاب کردی .



ممنونم عزیزم.