ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

جدیدترین عکس گل دخترم

1393/12/2 17:16
1,266 بازدید
اشتراک گذاری

ستیلا با لباس عید94

این لباس رو خودم برات دوختم مامانی.وقتی میپوشیش میگی داماد عروسی شدم!!!

 

شیرین گندمک من عزیز دلم تازگیها دوست داری فروشنده باشی.صندلیتو برمیداری میری پشت اپن می ایستی بعد هرچی لباس توی کشو داری و هرچی که دم دستت باشه میزاری روی اپن و میگی آی خانوم بیای از من چیز بخرین! بعد جالبیش اینجاست ما خرید میکنیم تو به ما پول میدی!!! اما بابایی میگه داره باقی پولو میده! مثلا اومدم گفتم خانوم اون شلوار قیمتش چنده گفتی دوتومن(از نظر تو همه چیز دوتومنه)! گفتم یکی میخوام بعد سرم داد میکشی میگی این که شلوار منه فروشی نیست! هاهاها! کلی با این کارات مارو میخندونی. امروز سر یه موضوعی بهت گفتم ببخشید.گفتی خواهش میکنم مامانی.ببخشید دیگه چه مزاحمتیه! وای داشتم میترکیدم از خنده.عاشق این سوتی دادن های بچه هام. امروز کلی مامان شدی و منم دخترت.بهم میگی شتیلا بلند شو صبح شده ببرمت مهد کودک!!! جیگر مامانی بخدا. می بوسمت.
پسندها (14)

نظرات (6)

سمیه
2 اسفند 93 19:33
وای عزیزم چقدر نازشده خانوم کوچولو خوش بحالتون که خیاطی بلدین و لباسای خوشگل میدوزین واسه دختری منم خیلی دوست دارم ولی الان موقعیتش رو ندارم نیم تنه رو خودتون بافتین اگه خودتون بافتین دستور بافتش رو میذارین واسم ممنون میشم نه من بافتنی بلد نیستم.نیم تنه رو دیدم خوشم اومد خریدم.بعدش ایده ی سرافون و گلهای روش به ذهنم رسید.
مامان تارا
3 اسفند 93 7:04
سلام خیلی خوشگله ولی کاش عکس واضح تری میذاشتی ماهم ایده بگیریم /مخصوصاً اون گلهای روش(گلها رو با چی درست کردی خانومی ؟ گلها با کاموا هستند.
محمد
3 اسفند 93 9:37
سلام بعضی جنسا قیمتی ندارن اما واقعا کاربردی هستن مثلا وسایل کاربردی آشپزخانه حراج نورورزی فروشگاه اینترنتی تلیپ آغاز شد.[ telip.ir ] تا 30 درصد تخفیف برای تمامی اجناس سایت بمناسبت نوروز
مــــن
7 اسفند 93 12:10
نازی به وبم بیا
مــــن
20 اسفند 93 17:10
چــــــــــــــــــــــــــــــه دختـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر فوقــــــــــالعاده ای thank you so much
سیما
12 بهمن 94 14:35
خیلی خوشگلی دخملی// چه مامان خوش سلیقه ای// ممنونم خاله سیما