ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

سرما خوردی!

1391/7/23 6:50
350 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبندم.شاهزاده کوچولوی من سرما خورده!!!

پنجشنبه ی گذشته رفتیم کمالشهر خونه ی عمومحمد"عموی باباییت" و جمعه شب برگشتیم خونه.عزیزم،بابایی سرما خورد و تو هم ازش گرفتی.دیروز و دیشب خیلی بی تابی می کردی.برای اولین بار در عمرت سرما خوردی.

اونجا که رفته بودیم،خونه ی دوست بابایی هم رفتیم.20هزار بهت کادو داد.چون خانومش حامله است و استراحت مطلق هستش،قبلا پیشت نیومده بود.همه م یگفتند تو شبیه بابایی هستی.اما من همچنان می گم تو شبیه ما هستی.بخصوص شبیه مامان من یعنی مادرجونت!!

بعضی وقتها هم نازت میکنم و می گم مامان کوچولوی من!

مامان کوچولوی من!من از4 و نیم صبح بیدارم!از سر درد دارم منفجر می شم اما نمی تونم بخوابم.خدا تا شب رو به خیر کنه.

بووووووووووووووووووووووووووووووووس

http://شصت پا سلام دخمل ناناز مامانی.بعد از یه هفته که تو خونه نگهت داشتم تا خوب بشی،دیروز بردمت خیابون و بعد رفتیم پیش خاله و بعدش برگشتیم خونه.دیشب دوباره آبریزش بینی داشتی.قربون بینی ات بشم من شاهزاده ی من. خوش خنده ی من،تا یکی نگاهت میکنه تو می خندی براش.توی این هفته اتفاق خاصی نیفتاده.فقط اینکه تو علاقه ی زیادی به خوردن انگشت شصت پای خودت داری!!اینقدر باحاله وقتی می تلاش می کنی انگشت پاتو بزاری دهانت.هر بار هم می خوام ازت در حین این کار عکس یا فیلم بگیرم ،دست بر میداری و زوم می کنی به دوربین!اینقدر که از همون روز اول ازت عکس گرفتما،مثل خودم عاشق دوربین و عکس گرفتن هستی. دوستت دارم دختر نازنینم. [موضوع : ] [ جمعه 28 مهر 1391 ] [ 9:46 ] [ مامان جونی*زی زی* ] [ یک نظر ]

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مانی
24 مهر 91 1:44
الهی فدای دخمل نازم ایشاا... که زودی خوب شی خاله جونی


ممنونم خاله.
مامان محمد و ساقی
28 مهر 91 20:15
چرا سرما خوردی عزیزم.ایشا... که زود خوب بشی


ممنونم