ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

این روزهای تو

1391/7/14 8:39
538 بازدید
اشتراک گذاری

با یه کم کمک بر می گردی روی شکمت.

انگشتهاتو از بس میخوری داری تمومشون می کنی!!

لب زیریتو می خوری.

انگار آدامس می جوی!

حالا دیگه هر چی جلوت نگه می داریم دستتو میاری بالا و می خوای بگیریش اما وقتی دستای کوچولوت بهش نمی رسه دستاتو میکنی توی دهانت.

اکثر اوقات مثل خانمهای سلطنتی دستات روی هم هستند.

انگشت پاتو با دستت می گیری.

از بس رو بالا می خوابی،خسته می شی و خودت به پهلو برمیگردی و یه چرت حسابی می زنی.

هو هو می کنی و با من حرف می زنی.اینقدر هم صدات لطیف و آرامبخشه که نگو...

خیلی خوش خنده ای.

تلویزیون خیلی دوست داری.ولی من دوست ندارم بهش عادت کنی.

برات کتاب تقویت هوش گرفتم که خیلی خیلی به کتاب خوندن علاقه نشون می دی خدارو شکر.حتی وقتی مجله رو برات ورق می زنم بادقت و توجه بالایی نگاهش می کنی.

http://قشنگ مامان سلام در دانه ی من.سلام یکی یکدونه ی من.قربون دختر نازنین و خانومم بشم من.حالا دیگه نیازی نیست وقتی که خوابی ،من برت گردونم این پهلو یا اون پهلو!خودت مثل آدم بزرگا بر می گردی این طرف و اون طرف.اینقدر هم قشنگ و بامزه می خوابی که آدم دلش می خواد بزاردت لای نون سنگگ و سس قرمز کچاب بزنه بهت و دو لپی بخوردت!!! خاله جون برات یه کیف صورتی خوشکل خریده.دیروز گذاشتیمش توی دستت،همچین محکم گرفته بودی انگار حالیته که چی دستته!ناز شده بودی. هوا کم کم داره سرد میشه.برات یه روسری هم گرفتم که زیر کلاه بزارمت سرت.وقتی روسری رو میبندی میشی حاج خانوم کوچولو!! حاج خانوم کوچولو رو من بخورم. [موضوع : ] [ چهارشنبه 19 مهر 1391 ] [ 6:57 ] [ مامان جونی*زی زی* ] [ یک نظر ]

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان مانی
15 مهر 91 0:22
ای جانم قربونت برم خانمی
دقیقا میدونم چه حس قشنگی داری وقتی این کارا رو میکنه


دیگه دیگه!!!!!!!!!!
سپیده
15 مهر 91 15:17
سلام. وبلاگ "کودک من" پستی را به عنوان "شیرین ترین لحظه زندگی من" گذاشته. خوشحال می شم در صورت تمایل شما هم شرکت کنید. www.koodakeman91.niniweblog.com
مامان آناهیتا
16 مهر 91 12:37
روز جهانی کودک بر عزیز خاله مبارک


ممنون مامان آناهیتا.
رویا
16 مهر 91 16:11
روز جهانی کودک مبارک فرشته کوجولو



ممنون.
سحر مامان اهورا
16 مهر 91 16:13
بخورمت خوشکله....
مامان محمد و ساقی
16 مهر 91 17:27
آفرین ستیلا جون که اینقدر خانمی
سودابه
18 مهر 91 13:43
سلام عزیزم خوبی کتاب تقویت هوش دیگه چیه به منم معرفی کن لطفا.راستی اومدم بگم برای عروسم دعا کنید


محتاجیم به دعا.
سودابه
18 مهر 91 14:30
سلام لطفا برای عروسم دعا کنید