ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

خانه خریدیم.

1391/7/14 8:20
397 بازدید
اشتراک گذاری

خب!بالاخره بعد از مدتی تاخیر من اومدم!

جمعه ی گذشته یه خونه قولنامه کردیم.58 متری،2خواب.طبقه اول ولی نوساز نیست.متری یک میلیون و 25 هزار تومان.

ما  خیلی دنبال خونه گشتیم اما کار خدا بود که  درست در روز ولادت امام رضا علیه السلام هم یه خونه ببینیم که خوشمون بیاد هم همون روز قولنامه اش کنیم.البته  تا یک سال دست مستاجر می مونه چون حدود6میلیون کم داشتیم و دیگه کسی نبود که ازش قرض بگیریم!!!

امیدوارم خوش یمن باشه.

ستیلای عزیزم،دیروز مراسم هفتم پسر پسر عمه ام بود.شمال دفنش کردند اما چون مدتها بود که تهران زندگی می کردند مراسم هفتم رو توی محلشون گرفتند.بخاطر همین دایی کامران هم اومده بود ولی اول اومد به ما سر زد و بعد رفت مراسم.من و خاله نرفتیم.ولی شاید هفته ی دیگه بریم خونشون.

 دلم یه چیزی می خواد ملی نمی دونم چی!!!!!!!!!!!!

دوست دارم برم یه سفر توپ!دوست دارم اینقدر خوش بگذرونم که هیچ غمی یادم نیاد.کلافه ام دخترم!

http://واکسن پایان4 ماهگی سلام ستی مامان.عزیزم امروز بردمت برای واکسن پایان ٤ماهگی.قربون اون بغض کردنت بشم من مامانی.وقتی بهت واکسن زد همچین بغض کردی که جگرم کباب شد یه دونه ی من.اما زود ساکت شدی خانومی.چشم نخوری عزیزم خیلی خانوم هستی.بچه های دیگر رو که واکسن می زدند از صدای گریشون آدم گوشش کر می شد اما فدای خانومیت بشم که مثل یه فرشته ی مهربون یه ذره گریه کردی و بعد شیرت دادم و ساکت شدی. الان هم بهت قطره ی استامینوفن دادم که خدای نکرده تب نکنی.خوابیدی عزیزم منم یه کم کارهای خونه رو انجام ادم و الان به دفتر خاطراتت یه سری زدم. ماچ. [موضوع : ] [ چهارشنبه 5 مهر 1391 ] [ 14:17 ] [ مامان جونی*زی زی* ] [ یک نظر ]

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سحر مامان اهورا
16 مهر 91 16:12
خوب خانم مبارکه پس کو شیرنیش.... امیدوارم که براتون خوش یمن باشه ودیگه اینکه یه رضا هم توش دنیا بیارین وستیلا تنها نباشه


شیرینی هم قابله؟!!؟
بزار قسط هاش تموم بشهريالدعوتتون می کنم.
مامان محمد و ساقی
16 مهر 91 17:27
سلام عزیزم.مبارکتون باشه.خیلی خوشحال شدم که خونه خریدین.
ایشا... توش همیشه جشن و پایکوبی و خاطرات شیرین باشه.


سلام عزیزم.ممنونم.انشالله همه خونه دار بشن.