ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

لباس نو مبارک

1391/7/4 15:05
638 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم،دیشب رفتیم خیابان هم دنبال خونه هم اینکه برات لباس بخریم.اما نه تونستیم برات لباس بگیریم نه یه خونه پیدا کنیم.هوا هم خیلی سرد شده بود.باد سرد می وزید و می ترسیدیم سرما بخوری،تند تند برگشتیم خونه.امروز زنگ زدم خاله اومد و رفتیم برات لباس بگیریم.با اینکه هوا کم کم داره سرد میشه اما هنوز مدلهای جدید لباس گرم وارد بازار نشده.یه کت کوتاه برات خرید با کلاه.توی تنت خیلی نازه.عروسک می شی عروسکم.یه شلوار هم خوشم اومد و برات خریدم اما هنوز بلوزی که بهش بخوره نگرفتم.وقتی آوردمت خونه تنت کردم مثل آدم بزرگ شده بودی.آخ فدات بشم الهی نازدونه ی من.عکسهاشو میزارم.یه روز تنت می کنم و ازت عکس می گیرم و میزارم توی وبلاگت.

آخه من نمی دونم تو چرا اینقدر خوشگلی قشنگگگگگگگگگگگگگگگ.

شلوار ستیلا

شنل ستیلا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سحر مامان اهورا
11 مهر 91 8:32
سلام خوشگل کوچولو ...خاله جیگرتو بخوله...اهورا هم خیلی دوستت دارهسری به ما بزن تا دوستای خوبی برا هم بشیم


میام پیشت.