ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

انتقال از بلاگفا به نی نی وبلاگ

1391/6/31 14:11
592 بازدید
اشتراک گذاری

اسفند١٣٩٠

دلم تنگته:

..سلام دختر نازم.سلام گل گلخونه ئ من.الهی مامانی فدای دست و پا زدنات بشه.رها جونم،دلم بالا اومد تا تونستم امروز به اینترنت وصل بشم.توی این مدتی که برات ننوشتم اتفاقای زیادی افتاد.از جمله اینکه هفته ئ گذشته مادربزرگ بابایی فوت شد و ما مجبور شدیم ساعت 2:30 بامداد بریم شمال! حال مامان بزرگ خودمم تعریفی نداره و زمین گیر شده.امیدواریم که خدا شفا بده اما خیلی دلم بحالش می سوزه چون واقعا داشت عذاب می کشید. بگذریم... عسل مامان چطوره؟! نفسم،تصمییم گرفتم دیگه به نگارش خاطرات توی وبلاگت خاتمه بدم و همه چیز رو توی یه دفتر خاطرات برات بنویسم! نظر خودت چیه دردونه ئ من؟!! کاش زودتر خرداد ماه بشه١٣/١٢/٩٠

 

سلام رها جون من.سلام یکی یکدونه ی من.سلام نازدونه ئ من.

 

حالت خوبه دختر نازنینم؟الهی که من فدای تو بشم خوشکلم.

دیروز با خاله جون و معین جون رفتیم و برات سرویس خواب خریدیم.اینقدر نازه.آوردمش خونه و گذاشتم روی پاهامو تکون تکونش دادم و انگار که تو روش خوابیدی و برات لالایی خوندم...لالا لالا گل گندم...

الهی مامانی قربونت بشه عزیز دلم.به امید خدا ۵شنبه ئ این هفته می رم پیش دکتر و شب هم میریم شمال و من تا ۱۳بدر پیش مادر جون می مونم.البته عمه ات هم با ما میاد.پنجشنبه و جمعه ی گذشته خونه ی ما بودند.

رها جونی یه دنیا دوستت دارم عزیز دلم.١٤/١٢/٩٠

گل کوچیک بازی می کنی؟:

سلام دختر ناز من.خوبی مامانی؟

 

 

دیشب نشسته بودم روی فرش و داشتم تلویزیون نگاه می کردم که یهویی دیدم شکمم همچین بالا پایین رفت که قشنگ قابل مشاهده بود،نگو نگو که رهای من داره گل کوچیک بازی میکنه!!!اینقدر تنهایی خندیدم و نازت کردم که نگو.آخه این روزهای آخر سال بابایی تا دیر وقت شرکت هستش.فدای جابجا شدنات بشم مامانی.

 

فردا به سلامتی ۶ماهگیت تموم میشه و وارد ۷ماه میشی عسلم.فردا صبح نوبت دکتر دارم و کم کم هم دارم وسایلم رو جمع و جور می کنم که فردا شب به امید خدا راهی شمال بشم.

 

امیدوارم به هردومون خوش بگذره دردانه ی من.

 

یه دنیا دوستت دارم رها جونم١٧/١٢/٩٠

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)