ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

الان خوابی!

1391/5/15 15:11
317 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل ناز مامان جون الان خوابیده و مامان جون هم داره وبلاگ شاهزاده کوچولوشو بروز می کنه!

دیروز من و دختر مامان زدیم به خیابونا!!!

اول رفتیم آرایشگاه خاله سودابه و کلی برای خاله ناز کردی و خندیدی.بعدش رفتیم خونه ی دوست مامانی که قراراه شما بهش بگی خاله مریم!اونجا یه کم خندیدی و بعدش لالا کردی.

بعد از خونه خاله مریم اومدیم توی خیابنونا دور زدیم و بعدش اومدیم خونه!خسته شده بودیم از بس توی خونه موندیم!

دیشب کلافه بودی و نمی خوابیدی.یعنی چرا می خواستی بخوابیا اما همش می خواستی سر و صورتتو با چنگ بکنی!آخرش به زور خوابوندمت ولی خودم سر درد دارم!

امروز هم قراره من و خاله جون ببریمت و گوشتو سوراخ کنیم و گوشواره بندازیم.بعد یه عکس میندازم و میزارم توی وبلاگت تا جزیی از خاطراتت باشه دخترم.

http://سینما4بعدی"5شنبه12/5/1391" امروز بابایی زود اومد خونه.شب قراره خاله اینا بیان خونه ی ما.بعد از شام هم می خوام معین رو سوپرایز کنم و ببریمش سینما 4بعدی.بعد برات مینویسم که رفتیم یا نه. . . . دختر گلم.ما بعد از شام رفتیم پارک و بعدش من و معین و بابایی رفتیم سینما٤بعدی.تو پیش خاله سودابه و شوهر خاله موندی.فیلمی که ما دیدیم انقراض دایناسورها بود.من اولین بارم بود که سینما٤بعدی می رفتم .تجربه ی جالبی بود.اما معین باز رفته بود و خودش می گفت حسابی سوپرایز شده! خاله هم می گفت :ستیلا از بیرون شما رو تماشا می کرده! قربونت برم هرجا که می ریم هزار تا خاطرخواه پیدا می کنی و همه دورت جمع می شن.قلبون چشات بلم. وقتی اومدیم خونه از بس که خسته بودی خوابیدی تا ساعت ١٢ روز بعد!!!انگار چقدر بدوبدو کرده باشی.دوستت دارم گل من. [موضوع : ] [ يکشنبه 15 مرداد 1391 ] [ 14:57 ] [ مامان جونی*زی زی* ] [ یک نظر ]

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سبحان جون
15 مرداد 91 16:56
عزیزم به سبحان من رای میدی؟ تو مسابقه دو روی سکه اینم ادرس جایی که باید رای بدی
http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php
فقط تا دوشنبه مهلت داری پس الان بیا تو قسمت نظراتش باید رای بدی شماره 13 سبحان جونی


مامان محمد و ساقی
15 مرداد 91 21:45
آخی میخوای گوشش رو سوراخ کنی.من عاشق اون لحظه هستم.منم خودم ساقی رو بردم.