ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

جمعه

1391/5/11 11:11
325 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شاهزاده کوچولوی من.نمی دونم اگه خدا تورو به من نمی داد چطور باید زندگی می کردم!!!

اینقدر از این دنیا دلگیر و خسته ام که دوست نداشتم ادامه بدم اما با وجود نازنین تو و به عشق ساختن یه آینده ی خوب برات تلاش می کنم که رو فرم بیام و بتونم نیازهاتو تامین کنم.

می خوام به عشق تو زنده باشم.امیدوارم خدا تورو از من نگیره.خدایا ما رو با گرفتن کسایی که دوستشون داریم،شکنجه نکن.آمین

الان که دارم برات می نویسم ،تو و باباجون خوابیدید.ساعت 12 و 9 دقیقه ظهر هستش.بابایی تا صبح بیدار بود و فیلم می دید.تو هم ،عزیزم،تا 4صبح مامانی رو بیدار نگه داشتی.چرا نمی خوابیدی عسل مامان؟!

ستیلا،چند شبه خواب دایی رو میبینم.دوست دارم بی تفاوت باشم و بهش فکر نکنم و فقط براش آمرزش بخوام.اما تمام صحنه هایی مرگش هر لحظه میاد جلوی چشمام.تا تو می خوابی من گریه می کنم.

دیشب تو خواب دیدمش که بهم گفت به مونا (دوست دخترش) sms بده.بعد من به مونا پیام دادم :چه دلتنگم،چه دلتنگم...دارم با غصه می جنگم...

صبح که از خواب بیدار شدم اول عین همین متن رو برای مونا فرستادم.

خب اون هم دختره وما نمی تونیم زیاد باهاش در تماس باشیم.توی روحیه اش تاثیر می ذاره.تازه توی این مدت شنیدم چند بار هم بردنش دکتر.بخاطر علی.

میگن به روزگار دشنام نگویید چرا که روزگار همان خداست.

خدایا حکمتتو شکر.

http://واکسن دوماهگی سلام عزیز دلم.ببخش که یه مدت طولانی به وبلاگت سر نزدم دخترم.راستش اینترنت قطع بود!دو شبه که وصل شده اما وقت نکردم بیام و سرکشی کنم.الن بیشتر از دوماهه که متولد شدی،٥شنبه هفته گذشته من و خاله و معین بردیمت درمانگاه تا واکسن دوماهگیتو بزنی.الهی من فدات بشم،همچین گریه می کردی که آدم دلش ریش می شد.اما آوردمت خونه زیاد اذیتم نکردی.خوشم میاد مثل مامانی خانومی!!! عمو محمد بابایی هم به اتفاق خانواده شب جمعه مهمون ما بودند.برات یه عروسک آوازخوان با لباس صورتی خریدند که از خودت بزرگتره جیگیلی من. راستی یه تشکر از همه ی دوستای گلت بکنم که به وبلاگ دخترم سر می زنند.ممنونم رفقا. [موضوع : ] [ چهارشنبه 11 مرداد 1391 ] [ 11:36 ] [ مامان جونی*زی زی* ] [ یک نظر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمد و ساقی
12 مرداد 91 2:52
سلام.ایشا...روح برادر مرحومت شاد باشه. غصه نخور عزیزم.خدا خوب موقعی بهت بچه داد تا بتونی با این مصیبت کنار بیای.