ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

فسقلی من

1391/4/21 14:30
294 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شاهزاده کوچولوی من.

دیشب برای اولین بار بعد از تولدت من و تو وباباجون باهم رفتیم پاده روی.البته قرار بود که بریم تا من لباس بخرم.اما چیزی پیدا نکردم که خوشم بیاد،منم حسااااااااااااااااااااااس!!!

فقط یه جا یه کفش دیدم که خیلی توی پا شیک بود ولی بخاطر وسواس زیاد و الکی که دارم نخریدم.وقتی اومدم خونه پشیمون شدم که چرا نگرفتمش.حالا امروز قراره بابایی موقع برگشتن از سرکار بره و برام بخره.امشب و فردا شب هیچی،پس فردا یا شنبه شب می ریم مانتو و شلوار بخرم.

راستی ناناز مامانی،یه تاپ خوشکل و کوچولو برات خریدیم!فسقلیه!

یه سفره ی کوچولو هم برات خریدم که هروقت به غذا خوردن افتادی روی اون بشینی و تا دلت می خواد ریخت و پاش کنی نفسم.

دوستت دارم ستیلا.

علی جون،بیادت هستیم.اللهم صلی علی محمد وآل محمد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمد و ساقی
22 تیر 91 18:58
سلام.چقدر زیبا می نویسید برای این شاهزاده خانم.ایشاا... روح برادرتون شاد باشه.ما نو رشت زندگی می کنیم.مثب اینکه شما هم شمالی هستین.اگه دوست داشتین تبادل لینک کنیم.


سلام.ممنونم عزیزم.خوشحال میشم عزیزم که تبادل لینک کنیم.