ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

کالسکه

1391/4/26 0:22
286 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.دخمل نازم.الان مثل یه فرشته کوچولو توی تخت خوابیدی.ولی مثل اینکه لولو میاد توی خوابتو و اذیتت می کنه.چون بغض میکنی و از خواب می پری و دوباره می خوابی!

ملوس خانمی خیلی دوستت دارم.دودقیقه بخواب تا مامانی وبلاگتو بروز کنه.چقدر با یه دست تایپ کنم و با دست دیگه تابت بدم خوشکل خانوم؟

این بابایی.شما لج منو الان 2هفته است درآورده.هرچی بهش میگم این کالسکه ی ستیلا رو ببر توی پارکینگ بزار بروی خودش نمیاره و میگه ماشین دخترمو می دزدند!!میگم خب مرد من ببرش توی انباری بزار باز امروز و فردا میکنه.منم نشستم توی خونه و بچه بغل خیلی سختمه که حتی تا سر کوچه برم. تو بگو چیکار کنم دخملم؟

باید یه تصمیم جدی بگیرم.اگه امشب بردش پایین که برد ولی اگه نبردش خودم کمر می بندم و فردا می برم.آخه سنگینه منم کمرم درد میکنه که تاحالا نبردمش وگرنه من واسه اینجور کارها هرگز منتظر بابایی نمی موندم که!!!

حالا بعد میگم که بردش یا نه.

امروز عصر تو خواب بودی و من داشتم پیامهای گوشیمو چک می کردم که از یه پیامک خوشم اومد داشتم ویرایشش می کردم که بفرستم برای دایی علی.تازه یادم اومد که دایی علی فوت شده.اینقدر گریه کردم...بعدش فرستادمش برای دایی کامران.

خدا رحمتش کنه.

http://همیشه بخند سلام دخمل نازم.مثل فرشته ها خوابیدی.هراز گاهی هم فرشته های مهربون میان و می خندوننت و باصدای بلند می خندی.الهی قربون خنده ات بشم من مامانی.خدا کنه همیشه خندون باشی یگانه ی من. امروز ظهر با خاله جون قرار گذاشتم که باهم بریم و من برای خودم گوشواره بخرم.آخه می ترسیدم پول توی دستم بمونه و خرج بشه.اما گوشواره ی خالی نخریدم و یه نیم ست پروانه ای گرفتم.نازه. امشب هم خاله اینا رو شام دعوت کردم که به این بهانه بیان و شوهر خاله به بابایی کمک کنه که تخت و کمد اتاقت رو جابجا کنه که دکورش رو می خوام عوض کنم.چون قراره امسال هم اینجا بشینیم!و از یکنواختی خونه خسته شده بودم!!! [موضوع : ] [ پنجشنبه 22 تير 1391 ] [ 18:49 ] [ مامان جونی*زی زی* ] [ نظر بدهید ]

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمد و ساقی
26 تیر 91 0:33
سلام عزیزم.امیدوارم روح برادر مرحومت قرین رحمت الهی باشه.ممنون از همراهیت. در ضمن آقایون در کل همشون تنبلن.
مامان زینب خانم
26 تیر 91 10:18
سلام وای دخمل نازی دارید ماشااله و لا حول و لا قوه بالله العلی عظیم. تسلیت من را هم پذیرا باشید دوست عزیزم.


سلام خانوم.ممنونم.
مامان زینب خانم
26 تیر 91 10:33
به من هم سر بزنید خوشحال میشم دوست عزیز