ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

پشه نیشت زد!

1391/4/13 15:45
340 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب یه پشه نیشت زد دخملی مامان.تا ساعت 4صبح هم نخوابیدی و مامانی رو بیدار نگه داشتی.

من اون پشه رو سر می برم که دخمل منو نیش زد.

الان هم ورجه وورجه می کنی و شیر می خوای.پس بهتره زودتر بیام بهت شیر بدم گوگولی مامان.

عاشق خنده هاتم.

http://سفر آنی به شمال دختر نازم چطوره؟! عسل مامانی،4شنبه شب من و تو باباجون به اتفاق هم راهی شمال شدیم.مادر جون که شما رو دید نه منو تحویل گرفت نه بابایی رو!! همسایه ی مادر جون هم می گفت مادر جون ستیلا رو خیلی نازش می ده. عصر رفتیم سر خاک دایی علی و خاله رزیتا.بعدش رفتیم خونه ی عزیزی.اونجا زیاد نموندیم.چون می خواستند برن عروسی.بخاطر همین برگشتیم خونه ی مادر جون.شب رو اونجا موندیم و ساعت 8صبح جمعه راهی خونه ی خودمون شدیم.ساعت 13 هم توی خونه بودیم و تا صبح فردا خوابیدیم.یعنی تا امروز صبح. صبح هم رفتم خاله جون موهامو کوتاه کرد.شما هم ریلکس توی کریرت خوابیدی. وقتی داشتیم می رفتیم شمال فکرش رو هم نمی کردم که وقتی خونه ی مادرجون رسیدیم دایی خونه نباشه،اما وقتی رسیدیم،دایی علی خونه نبود و غصه ام گرفته بود... خدایا،صبر. [موضوع : ] [ شنبه 17 تير 1391 ] [ 13:27 ] [ مامان جونی*زی زی* ] [ نظر بدهید ]

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)