ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

واژگان ستیلا

1392/11/19 10:03
395 بازدید
اشتراک گذاری

نشندست یعنی نشستم!

موبل یعنی مبل خیلی قشنگ تر می گی اما نمیشه نوشت!!!

نمیئونم یعنی نمی تونم!

نمیسه یعنی نمیشه!

پوتئال یعنی پرتقال!

بششاب یعنی بشقاب!

سور سوری یعنی سرسره!

مال منه!

من من سیتیلا!

ببستم یعنی بستم!

میداب یعنی مداد

کیتاب یعنی کتاب

خوددال یعنی خودکار

تولا بد یعنی کلاه قرمزی

نوشینی نوشیدنی

دوخ یعنی دوغ!

چشب یعنی چشم

پیشانو یعنیی پیشانی

دماب یعنی دماغ

ممبون یعنی ممنون

شکند یعنی شکم

ابول یعنی ابرو

عمو پولن یعنی عموپورنگ

 نیغا نخون یعنی نگاه نکن

روسلی بدار یعنی روسری بردار

پاتو یعنی پالتو

تلاه یعنی کلاه

تخفه یعنی تخمه

بئشید یعنی ببخشید

 پپک یعنی پفک

اجابه یعنی اجازه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محمد و ساقی
11 بهمن 92 19:28
سلام خوبین ماشالله به این دخمل بامزه و دوست داشتنی سلام عزیزم.ممنونم.
مامان روژینا
13 بهمن 92 11:32
الهی قربونش بشم عزیز دلمفدای شیرین زبونیهاش بشه خالهمرسی مامانی بابت تبریک تولد ممنون خاله
زهرا
14 بهمن 92 16:57
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارین، منم به تازگی یه سایت خرید اینترنتی شارژ موبایل راه اندازی کردم، چون هزینه تبلیغات اینترنتی بالا است، برای افزایش محبوبیت سایتم تو گوگل به کمک شما نیاز دارم. اگه لطف کنید سایت منو تو وبلاگتون با عنوان فروشگاه شارژ موبایل لینک کنید کمک بزرگی به من کردین www.sharj10.ir ممنون
خاله
14 بهمن 92 21:42
خدا حفظت کنه از دختری عکس نمیذاری...................... ممنونم.از 20 ماهگیش عکس گذاشتم که!!
مامان روژینا
20 بهمن 92 10:14
فدای جیگرش با اون شیرین زبونیهاش