ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

امروز

1392/11/30 0:58
480 بازدید
اشتراک گذاری

امروز عصر گفتم یه سر بریم خونه بنیامین و بعدش ببرمت پارک.اما اول رفتیم پارک که کاش نمی رفتیم.آخه بعد از یه کم بازی بردمت روی صندلی پارک نشونمت که کلاهتو درست کنم.بعد اینکه کارم تموم شد گذاشتمت پایین که بری بازی کنی اما حواسم نبود که شاید از این طرف که تاب هست رد بشی که تو هم رد شدی و تاب خورد بهت و تو افتادی زمین و غش غش گریه کردی.خدا لعنتم کنه.تقصیر من بود.دورت بگردم یه ذره بینی ات قرمز شده اما خدا رو شکر به خیر گذشت.وای ستیلای من اگه یه چیزیت می شد چه می کردم من...خدایا اینو از من نگیر...راستی بعدش رفتیم خونه بنیامین اما خونه نبودند!!! امروز رو دوست نداشتم ...اما تورو تا حد جنون دوستت دارم دختر ناز و طلای من.راستی پریروز رفتیم النگوهاتو عوض کردیم و یه چیزی هم روش گذاشتیم و 5تا النگو برات خریدیم.انشالله تا عید اگر هم نشد بعد از عید زیادترش می کنیم.می بوسمت نفس من.بانوی یزرگوار من.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان علی
30 بهمن 92 18:15
تولدت مبارک عزیزم قصه نخور مردا گاهی حرص ادم ودرمیارن خداروشکرستیلاجون چیزیش نشده ممنونم عزیزم.
مامان روژینا
1 اسفند 92 12:36
وای مامانی مراقب دخملمون باش تو رو خدا بوس برای ستیلای نانازم
مهشید مامان مهتا
1 اسفند 92 15:30
با سلام طراحی تقویم و کارت تبریک سال 1393 با عکس کودک شما با نازلترین قیمت که در هیج کجا پیدا نمیکنید تقویم تک برگ:2500 کارت تبریک:2000 تاج:1500 تگ سفره هفت سین:هرعدد 700 همچنین ساخت کلیپ،طراحی قالب وبلاگ، صفحه خوش آمد گویی و دگمه هدایت به بالا با عکس عزیزانتان این فرصت طلایی را از دست ندهید www.mahta139166.blogfa.com