ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

علوسک من!

1392/11/2 11:00
354 بازدید
اشتراک گذاری

عسل ناز مامانی!طلای 24عیار من!اگه بدونی چقدر ماه شدی عروسکم.میری پشت جاکفشی قایم میشی و یه ذره می مونی بعدش بلند صدا می کنی علوسک"عروسک"!آخه نیست صدات می کنم عروسک من توهم صدا میکنی عروسک که من بگم عروسک من کجاست؟بعد تو میزنی زیر خنده.الهی قربون خنده هات بشم عشقم.

خاله یه بسته ماژیک و یه دفترچه خوشکل برات خریده.آخه تو خیلی به دفتر و قلم علاقه داری.اونا رو برمیداری لای پاهای کوچولوت قایم می کنی بعد ابروهاتو گره میکنی و می گی میداد کو؟کیتاب کو؟ نیست؟قایم شد.

بعد درشون میاری و میگی اینجاست.الهی دورت بگردم.ستیلای من تورو گردنبند درست کنم بندازم دور گردنم؟طلا خانوم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ی مامان منتظر
2 بهمن 92 11:09
سلام دوست عزیز ممنون از وقتی که گذاشتی و جوابت در پرسش و پاسخ امیدوارم باز هم ب وبت بیام دختر نازت هم در پناه حق
مامان فرخنده
2 بهمن 92 11:38
با فتخار لينك شديد متشکریم!!!لینک میشوید عزیزم.
نعیمه مامان نورا
9 بهمن 92 9:43
الهی این دختر چه ناز شده اسپند دود کن واسش خاله جون موهاشو خیلی نانازه شما لطف داری نعیمه جون.
پریسا نجفی
11 بهمن 92 14:46
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون سلام پریسا جان.باشه.خبرت می کنم.