ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

من اگر نباشم...

1392/11/1 15:50
340 بازدید
اشتراک گذاری

غمگین مشو عزیز دلم

مثل هوا در کنار توام

نه جای کسی را تنگ می کنم

نه کسی مرا می بیند

نه صدایم را می شنود

دوری مکن

تو نخواهی بود

من اگر نباشم.

مادرجون و پدر جون رفتند سلام عزیز دلم.پدر جون اومد دنبال مادر جون و دو شب موند و بعدش جمعه رفتند بهشت زهرا سر خاک دایی کامبیز.بعدش هم رفتند حرم امام خمینی و شب هم اومدند خونه خاله جون.قرار شد شنبه صبح برن شمال.من این سری که مادر جون اومده هیچی حالیم نشد.چون اولش که عمو اینا مهمونم بودند بعدش که تو تب ٤٠ درجه کردی و خدا رو شکر بعد از کلی آزمایش دکتر گفت چیزی نیست!!! و بعدش هم که خودم قبله افتادم.من واقعا بدجور مریض شدم خیلی بد بود.همون شب اول که دکتر رفتم ٤تا آمپول زدم!!! دلم میخواست بیشتر می موندند.اما خب هرچی باشه خونه ی داماده دیگه!!!! [موضوع : ] [ چهارشنبه 2 بهمن 1392 ] [ 10:52 ] [ مامان جونی*زی زی* ] [ نظر بدهید ]
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)