ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

عکس عکس

1392/10/23 15:48
512 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا رفته بودیم خونه ی خودمون رو ببینیم.این ماشین دوست باباست که ستیلای من داره رانندگی میکنه!

 اینجا هم دختر قشنگم مثل همیشه آیفون رو برداشته و داره با کوچه حرف می زنه!!

 اینجا هم یه سری از عروسکهای دخترمو گذاشتم دور و برش و عروسک قشنگ من هم اونجا نشسته و ازش عکس گرفتم.

اینجا هم تازه از خواب بیدار شده بودی و نشوندمت روی دراور تختت.

اینجا داری زور می زنی که در لوسیون رو باز کنی!!!

خوابی گلم؟؟؟؟؟ عروسک قشنگ من الان خوابیده... زودتر بیدار شو مامانی می خوایم بریم خونه ی خاله پیش مادر جون.دلم بالا اومده!!!مریم جون هم دلش می خواست بیاد اینجا که دید مهمون داریم نیومد.دلم برای آرشا تپلی تنگ شده.فکر کنم بیشتر از یک ماهه که همو ندیدیم.حالا خوبه دو تا خیابون اون طرف تر نشستند!!هردومون تنبلیم!! هاها عزیز دلم از صبح که بیدار شدی بی حالی.الان هم که تب داری قربونت بشم.خونه ی خاله هم نرفتیم.مادر جون گفت یه امشبو استراحت کن خستگیت بره فردا خودم میام خونتون. امسال زمستون فقط مریضی کشیدی!!! [موضوع : ] [ دوشنبه 23 دی 1392 ] [ 18:54 ] [ مامان جونی*زی زی* ] [ یک نظر ]
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سمانه مامان هما
6 شهریور 92 13:08
جقدر نازی ستیلا جون خدا حفظت کنه من شما رو لینک کردم
مامان نورا
6 شهریور 92 15:08
سلام عزیزم وبلاگ خوشگلی دارین و خوشگلتر از اون یه دختر ناز از طرف من یه بوس آبدارش کن منم شمارو لینک کردم تند تند بهمون سر بزنین خوشحال میشیم
مامان حسنا
7 شهریور 92 20:41
مامانی ایشالا زود خوب بشی مواظب باشی ستیلا سرما نخوره... حسنا سرما خورده دق کرده من و .
مامان نگار
28 شهریور 92 11:10
چه ناز شده این ستیلا خانم چقدر عوض شده عشقم ماشاا.. مامانش این مدت که نبودم ستیلا جونم خیلی ناز و خواستنی شده ان شاا.. خدا حفظش کنه. نگار 2 روز از ستیلا بزرگتره خانمی. اما ماشاا.. دخملت خیلی ناناشه[ماچ
مامان یسنا
3 مهر 92 11:44
ماشالله چه دختر نازی
خاله
24 آبان 92 15:02
خداحفظش کنه............. بیا وب دختریم..................
منصوره
11 آذر 92 9:19
این عروسک خیلی زیباست