ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

معنی اسم

1391/1/25 23:31
16,413 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم! ستیلا یکی از نامهای حضرت مریم هستش.و به معنی بانوی بزرگواره.من خیلی دنبال یه اسم ناب و غیر تکراری برات گشتم.چند بار هم قرآن رو باز کردم و به اسم مریم برخوردم.اما چون مریم توی فامیل و آشنا زیاد داشتیم بخاطر همین از این اسم که از اسامی این بانوی پاک هستش برای نامگذاریت استفاده کردم.چون هم خیلی زیباست و هم اینکه کمتر کسی این اسم رو داره.

http://واکنش به صوت قرآن دختر ناز مامان در چه حاله؟ عزیزم وقتی که قران می خونم یا دارم به قران گوش می دم خیلی زود واکنش نشون می دی و تکون می خوری.خیلی ذوق می کنم گلم!! انشالله خدای قران نگهدارت باشه عروسکم.گفتم عروسکم،یاد بابایی افتادم که همیشه صدام می کرد عروسکم و حالا تو شدی عروسک خونه ی ما.قربونت بشم من.راستی چند روز پیش یه عروسک ناز هم برات خریدم.سرامیکی هستش و چشمای آبی داره و یه لباس پرنسسی قهوه ای هم تنشه.خوشکله اما تو ناز و زیباتری گل من.عروسک من. [موضوع : ] [ جمعه 25 فروردين 1391 ] [ 23:49 ] [ مامان جونی*زی زی* ] [ یک نظر ]

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الماس
14 دی 91 19:46
سلام, اسم خیلی قشنگیه منم دارم عمه میشم, این اسمٌ حتما ب زنداداشم پیشنهاد میکنم. مرســــــــــــــی
مامان ستیلا
5 مرداد 92 14:00
سلام عزیزم اسم دختر من هم ستیلا هست دخترم متولد 10 خرداد 91 هست ینی هم سن دختر شما امیدوارم همیشه سالم باشم


سلام.چه خوب.کاش آدرس میذاشتی.
ستیلا
13 آذر 93 8:41
مطمئن هستید معنی اسم ستیلا اونه????? آخه من هم اسمم ستیلا هستش ولی معنیش اون که شما نوشتید نیست معنی ستیلا (پاک دامن)هستش ستیلا جان یک زن پاکدامن به بانویی بزرگوار تبدیل میشه دیگه.من از ثبت احوال پرسیدم.
باباي ستيلا
28 دی 93 18:23
با سلام اسم قشنگ ودوست داشتني منم اسم فرشته كوچولويمو ستيلا گذاشتم متولد14دي93 با آرزوي شاد كامي واسه همه ستيلاهاي عزيز**== ==**
بهروز
19 بهمن 93 22:19
منم میخوام اسم دخترم رو ستیلا بزارم نامدار باشند انشالله.