ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

نیم ساعت خوابیدی!!!

1392/5/2 8:37
267 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم.دیشب نیم ساعت خوابیدی و بعدش یه پشه ی بد درست پشت پلک راستت رو نیش زد تو هم بیدار شدی.بعدش تا 2صبح بیدار بودی...منم با تو...

اما الان خوابی خدا رو شکر ولی من هر کاری می کنم دیگه خوابم نمی بره.سر درد هم دارم!!!

قربون چشمات بشم من الهی.هفت تا بوس...

بن بن بن سلام قند مامانوخوبی ستیلای من.دیشب که بابایی از سر کار اومد خونه رفتیم بیرون.کالسکه نبردیم و تو ه ماشالله فقط بدو بدو می کردی.ای جونم!!! عزیزم برات بن بن بن خرید.البته مقدماتیشو.وقتی بازش کردم با دو بار نشون دادن کارتها بهت تقریبا اسم همو رو یاد گرفتی!وقتی می گفتم مثلا بابا فوری بین ٣٠ تا کارت عکس کارت بابا رو بر میداشتی به میدادی. الهی قربوننت بشم. دوستت دارم. [موضوع : ] [ جمعه 4 مرداد 1392 ] [ 7:54 ] [ مامان جونی*زی زی* ] [ نظر بدهید ]
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان هدیه
2 مرداد 92 8:54
چه دختر نازی ماشالله دوست عزیزم یه زحمتی برات ئاشتم:دخترم تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده لطف میکنین تا کد 308 رو به 20008080200 ارسال کنین؟شاید به کمکتون دخترم برنده شه اگه بهمون رای دادین حتما خبرمون کنین تا برا تشکر خدمت برسیم
مامان حسنا
2 مرداد 92 13:53
ای پشه بد چرا ستیلا جونم و گاز گرفتی مادر خانومی پیش ماهم بیا