ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

یک روز هستیم،یک روز نیستیم.

1392/5/1 15:49
311 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم.دیروز دم ظهری رفتیم خونه ی خاله جون.اونجا کلی شیطونی کردی.بهتره بگم از خواب که بیدار می شی تا شب وقت خوابیدن یه لحظه نمیشینی و همش سرپایی!!!

عصر با خاله رفتیم آرایشگاه.موهامو رنگ کردم.موقع برگشتنمون زن پسر عمه ام "علی آقا"با دخترش اومده بودند آرایشگاه.اونها هم سال گذشته پسر جوونشونو بر اثر تصادف از دست دادند.بعدش ما خداحافظی کردیم و اشتیم میومدیم خونه که یه چیزی خیلی حالمو گرفت.چند روز پیش از یه مغازه که فروشنده اش چند تا پسر جوون بودند برات شیرکاکائو خریده بودم ولی دیروز توی راه دیدم که براش حجله گذاشته بودند.تمام تنم مور مور شده بود.یاد علی افتادم وتوی خیابون بغضم ترکید ولی خودمو کنترل کردم آخه کی از دل دیگری خبر داره.خدا اون جوون رو مورد رحمت قرار بده و همه ی اسیران خاک رو آمرزش کنه.از سر ببخشش و لطفی که به اونها داره اموات ما رو هم بیامرزه.آمین. 

قول می دم. سلام ستیلای من.الان خوابیدی عزیزم.خدا کنه دیگه تا صح بیدار نشی و به آرامی بخوابی. راستش خیلی دلم گرفته است...اینجا توی وبلاگت نمینویسم.اما توی دفتر خاطرات خودم حتما می نویسم.بعدا بخونشون...بابایی هم رفته دوش بگیره. فردا می خوام آش رشته درست کنم.از الان حبوبات رو گذاشتم خیس بخورن.تو آش و سوپ رو مثل خودم خیلی دوست داری.اما برنج خور نیستی درست برعکس خودم!!!هه هه! امروز برای اولین بار در عمرم آلبالو پلو درست کردم.خدایی خیلی خوشمزه در اومده بود.تو هم دوست داشتی و خوردی البته آلبالو هاشو بیشتر دوست داشتی تا پلوشو!! ستیلا خیلی دوست دارم خیاطیم رو ادامه بدم و استقلال مالی داشته باشم.تصمیم گرفتم برم دوره ی مولاژرو بگذرونم.بابایی هم موافقت کرد.فعلا فقط دنبال یه آموزشگاه معتبر هستم.انشالله پاییز میرم کلاس.اون موقع تو هم بزرگتر می شی و حرف گوش کن تر! ستیلا قول می دم یه مامان ایده آل و به روز باشم برات. [موضوع : ] [ سه شنبه 1 مرداد 1392 ] [ 22:15 ] [ مامان جونی*زی زی* ] [ 2 نظر ]
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محیامامان دینا
1 مرداد 92 16:19
سلام به دینا کوچولو رای میدین؟کد 453 را به 20008080200 پیامک کنید ممنونم.ستیلا ناز رو ببوس