ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

تو ...

1392/4/31 7:33
346 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر زیبای من.تنها بهونه ی من برای زندگی...

عسل مامان ،تا دلت بخواد شیطون بلا شدی گلم.همی نکه می گیم بریم آب بازی بدو بدو میری دم در حمام و هی میکوبی به در و می گی آب بادی آب بادی!!

تازه !!روی زمین جا نیست تو بشینی و بازی کنی ،می ری روی میز عسلی میشینی و صدا می کنی ماما جی! ماماجی،یعنی مامان جون منو نگاه کن!!!یه وقتایی هم که نگاهت نمی کنم با صدای بلند داد میزنی مامی!!!ایناااا!!!از دست تو جای دستمال کاغذی و سطل آشغالشو گذاشتم بالای میز عسلی اما الان دیگه جای اون هم امن نیست چون می ری بالای میز و دستمال بر می داری و می گی بیا!!من نمی فهمم چرا اینقدر دستمال کاغذی برای بچه ها جذابیت داره!!!

هر وقت غذا می خوری و دستات کثیف میشن و می گم ستیلا بدو بریم دستاتو بشوریم،بدو بدو می ری دم در دستشویی و محکم میزنی به در که من بیام و دستاتو بشورم.تازگیها هم یاد گرفتی که دستتو میبری سمت جامایعی که برات مایع دستشویی بریزم روی دستت و شما دستاتو بشوری خانوم!

خلاصه خیلی خوردنی شدی یگانه ی من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)