ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

من وتو

1392/4/26 16:44
314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم.حالت خوبه گل نازم؟

تازگیها شیطون بلا شدی قند عسلم.الن هم دقیقا نشستی جلوی مانتیور و نمیزاری من ببینمنش.آهنگ گذاشتم و داری می رقصی!!!قربونت بشم من الهی.

حرفهایی که می زنی:

یه چیزی رو که می خوای بدی دستم یا یه چیزی رو می خوای می گی مامانی اینا.

به هاپو می گی هاپی!

نی نی رو می گی نی نی.و هروقت که تولویزیون داره بچه ها رو نشون می ده تند تند میای جلوش وای می ایستی با انگشتای کوچولوت اشاره می کنی می گی نی نی. ..نی نی!

ماهواره یه فیلم نشون میده به اسم از بوسه تا عشق،به محض شنیدن صدای آهنگش تو هم قشنگ همون آوا رو تکرار می کنی.اون لحظه واقعا خوردنی می شی چون خیلی قشنگ حس می گیری عزیزم.

امروز روزه گرفتم.خدا رو شکر تا الان اذیت نشدم فقط یه ریزه سرگیجه دارم.اما هر ده دقیقه یه بار بهت غذا تعارف می کنم که نکنه یه بار شیرم کم شده باشه و گرسنه بمونی!ماشالله تو هم که چقدر غذا می خوری!!!اصلا لب به چیزی نمی زنی!راستی عزیزم چند روز پیش که وزنت کرده بودم 9 کیلو و دویست گرم بودی.کلی ذوق کردم آخه چند ماهی بود که روی 8 کیلو ایست کرده بودی.وقتی ده کیلو بشی حتما جشن می گیرم!!!

واااااای ستیلا!یه بار دست بابایی گوش پاک کن رو دیدی،الان خیلی اتفاقی یه گوش پاک دیدی و فوری گذاشتی تو گوشت!!!قربون اون هوش و زرنگیت برم.چند جا رفتم برای استعداد یابی اما زیر دو سال رو قبول نکردند.

عاشقتم ستیلا. دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان حسنا
26 تیر 92 17:11
مامانی چرا عکس نمیزاری از گل دخترمون؟ عزیزم منم آپم میای پیشمون؟
مامان نگار
27 تیر 92 12:05
سلام عزیزم. ماشاا.. به ستیلا جون که اینقدر شیطون شده. خدا حفظش کنه. میگم مامانش بابا فقط برا مسابقه به ما سر زدیا دیگه خبری ازت نشد خانم. اما من دوستت دارم دوست خوبم. خوشحال میشم بیای پیشمون.
خاله مریم
28 تیر 92 0:24
سلام جوجوی خاله دلم برات تنگ شده با مامانی زود بیا پیش خاله و آرشا باشششه
آرشا از همین جا میبوستت