ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

بیادت هستیم علی

1392/4/23 7:26
302 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

خواب بودم ،یهو اون لحظه ای جلوی چشمم مجسم شد که پرستار ها یکی یکی از اتاق احیا بیرون میومدند و سرشون رو تکون می دادند.همون لحظه ای که همه رو ول کردم و بدو بدو رفتم تو اتاق که علی رو ببینم اما بیدار نشده بود...دراز کشیده بود...بی خیال دنیا شده بود.صداش کردم ...عی علی بیدار شو...اما رفته بود...

سال ٩١ خیلی بد بود...

امسال دومین ماه رمضونیه که علی پیش ما نیست.چشیدن مرگ نزدیکان چقدر تلخه.دلم می خواد یه بار دیگه بغلش کنم.یاد اون روزی افتادم که اومده بود خونمون و وقتی کنارش دراز کشیده بودم می خواست بغلم کنه درواقع می خواست شکممو که تو توش بودی بغل کنه،خیلی دوست داشت ببیندت،اما نشد...هرچند دایی علی تورو میبینه اما ما نمیبینیمش.

برای شادی روح علی اللهم صلی علی محمد وآل محمد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نوژا
23 تیر 92 8:52
سلام وب زیبایی دارین و از اون زیباتر دختر نازتونه خدا حفظش کنه .امیدوارم همیشه غمها ازتون دور باشه
باباي مليسا
23 تیر 92 12:57
با سلام . با اجازه به فرزند زيبا و گلتون راي دادم
مامان محمد و ساقی
23 تیر 92 23:06
سلام عزیزم طاعات قبول ایشالله روح برادرت شاد باشه خیلی ناراحت شدم ادم مرگ هیچ عزیزی رو نبینه.خیلی سخته مخصوصا" جوون. ابان گذشته من هم پسرخاله جوونم رو از دست دادم و چشیدیم طعم تلخ از دست دادن عزیز رو. ایشالله عزیزانت همیشه سلامت باشند
سودابه
31 تیر 92 13:12
سلام .
وای دخترم سال رضا هم هست
غم درد برادر مرده را برادر مرده میداند و بس
اونا رفتن به راهی که ما هم باید دیر یا زود بریم اما غم نبودنشون وجای خالیشون جگر میسوزونه.من دلم میدونی من بچه اول خانواده بودم اون آخری .شش سالم بود که رضا دنیا اومد و با همون دستهای کوچولوم پوشکش رو عوض می کردم.سرلاک دهنش میزاشتم بعدها تو درس و مشق کمکش می کردم.رضا جدای برادری انگار بچه خودم بود.انشالله بعد از جشنواره پستی براش میزارم.من حتی نمی تونم به آهنگهای ساخته شده ش گوش کنم چون یاد انگشتهای بلند وسفیدش میفتم و بیشتر دلم براش تنگ میشه.نبودش هه.ببخشید اگر اشتباه نوشتاری داشتم برای اینکه از پشت اینهمه اشک نه کیبورد رو میبینم نه مونیتور روبیا باهم برای جفتشون فاتحه بفرستیم.


روحش شاد...