ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

تلفن وصل نشده!

1392/4/3 17:59
298 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم،مدتی هست که به وبلاگت سر نزدم.نمیدونم چرا وصل نمیشه ،اعصاببمو داغون کرده بخدا.چند وقتی هستش که لبه مبل رو می گیری و بلند می شی و چند قدم با اتکا به مبل راه می ری.همین که می زاریمت زمین مچهار دست و پا تند تند می ری سمت اتاق خواب یا آشپزخونه و یا سمت بوفه!عاشق کنترل ماهواره هستی و همینکه بدستش میاری محکم می کوبیش به زمین تا باطریهاش در بیان و برشون داری و بزاری توی دهانت.یه عروسک پارچه ای موش داری که رقیب و رفیقته!!هروقت از زیر غذا خوردن که در می ری تا میگم موش موشی بیا غذای ستیلا رو بخور،بدو بدو خودتو می رسونی و غذا رو می قاپی!یا وقتی می خوام بخوابونمت و بهونه میاری و از جا در می ری تا میگم موش موشی بیا بخوابونمت تند تند میای و موش موشی رو میندازی پایین و خودت روی پام دراز می کشی برات لالایی می خونم و می خوابی.خلاصه خیلی بلا بلا شدی،خوشکل خوشکلا شدی!

سرماخوردی. عزیز دلم امروزیازدهم اسفند1391 هستش.سال نحسی که تنها اتفاق خوبش تولد تو بود!بیشتر از دو ماهه که به وبلاگت سر نزدم.تقصیر من نیست.نمی تونم به اینترنت وصل بشم.کامپیوتر قاطی کرده!! الان خوابیدی عزیزم.چند روزه که سرما خوردی فدات شم.کلی بی تابی میکردی ولی الان شکر خدا رو به بهبودی هستی.دیشب خواب مرگ دیدم!اصلا بهتره بگم تمام دقایقم شده تصویری از مرگ و رفتن.دلم برای علی تنگ شده.خیلی بی تابش هستم.یعنی تا کی نمی تونم ببینمش؟اصلا میلی ندارم برای نوروز برم شمال.علی که نیست انگار هیشکی نیست... بگذریم.غم بامن زاده شده منو رها نمی کنه! الان می رقصی خانوم!تا یه موزیک ریتمیک پخش میشه فوری قر کمرتو خالی می کنی!چند روز هم هست که دستتو تکون می دی مثل اینکه یکی بخواد با عشوه برقصه! شعر یه دختر دارم شاه نداره صورتی داره ماه نداره رو که برات می خونم همچین سرتو میچرخونی و قیافه می گیری که نگو!!!برای عیدت یه دست لباس بیرون خریدم اما یکی دیگه هم می گیرم ولی تاالان از چیز خاصی خوشم نیومده.یه کفش مشکی هم برات خریدم که وقتی پات می کنم خیلی حال می کنی!شماره اولین کفشت 14 هستش عزیزم!!! خیلی ذوق داری که زودتر راه بیفتی.لبه های مبل رو می گیری و راه می ری.وقتی هم که خوابی حالتهای خوابیدنت خیلی بامزه اند که تقریبا یه روز درمیون از این حالات دمر خوابیدنت عکس می گیرم. دوستت دارم عزیزم.11/12/91 [موضوع : ] [ دوشنبه 3 تير 1392 ] [ 18:04 ] [ مامان جونی*زی زی* ] [ نظر بدهید ]
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)