ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

افتتاح حساب مسکن

1391/9/19 8:04
533 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دیروز باهم رفتیم بانک مسکن و برات حساب پس انداز آتیه مسکن جوانان باز کردم.اونطوری که می گفتند،بعد از ١٨ سالگیت بهت یه وام کلان می دن تا خونه بخری!!! مبارک باشه عزیزم.

شب که به بابایی گفتم برای ستیلا حساب مسکن باز کردم میگه داماد می خواد چیکار بکنه برام !!!منظورش از داماد شوهر تو بود!اما من گفتم من که ستیلا رو شوهرش نمیدم.ما می خوایم پولهامونو رو هم بزاریم بریم خارج!!!و کلی از این حرفهای الکی زدیمو خندیدیم.

دیشب بابایی چون سرما خورده تب کرده بود.بدنش خیلی داغ بود.بابایی هم اینقدر جون شیرین و بد مریضه که حاضرم من مریض بشم اما بابایی هیچ وقت مریض نشه.واااای!

 

http://دیروز... دختر نازم.دیروز دیگه حوصله ام داشت سر می رفت که لباس پوشیدیم و زنگ زدم آژانس و رفتیم خونه ی خاله.شام هم اونجا موندیم.بعدش بابایی زنگ زد به آژانس و اومدیم خونه.می خواستم بهت قطره ی آهن بدم ،تو نشسته بودی و منم اومدم پیشت بشینم که یهو افتادی و سرت خورد به استکانی که قطره چکانتو همش می زارم توش.اینقدر گریه کردی جگرم کباب شد.الهی بمیرم برات.بابایی بغلت کرد و من اومدم که بگیرمت تو رو بهم نمی داد و ... قربونت بشم بعد از اینکه آروم شدی کلی برامون خندیدی و خوابیدی.قربون خنده هات بشم مامانی.ازت توی برف عکس گرفتم.اولین برف در اولین سال زندگیت! چند روز دیگه تولد بابایی هستش.نمی دونم چی براش بخرم!کیک؟!کادو!؟شاید هم هیچکدوم یا هردو!آخه چی بگیرم براش؟؟ [موضوع : ] [ دوشنبه 27 آذر 1391 ] [ 12:18 ] [ مامان جونی*زی زی* ] [ یک نظر ]

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان فندق جون
19 آذر 91 8:29
سلام دوست عزیز عکسای دخترم و گذاشتم تو وبلاگش زود بیا ببین و نظر هم فراموش نشه
مامان محمد و ساقی
19 آذر 91 12:41
سلام عزیزم مبارکش باشه منم برای محمد یه 5 سالی میشه که باز کردم.امیدوارم به دردشون بخوره
سارا مامان آرام
21 آذر 91 8:49
آخی عزیزم مبارک باشه حساب مسکنت


ممنون.
مامان گلی
22 آذر 91 12:56
واییییییییییییییییییی
خدای من فوق العاده خوشکل بدون اغراق میگم اولین باره تو وبلاگا دختری به این زیبایی میبینم
چقدر خواستنی...............
اول از همه صورت ماهشو از طرف من ببوس
دوما اگه اجازه بدی لینکتونو بزارم
سوما منتظر اجازه میمونم
بازم بوسسسسسسسسسس


شما لطف داری مامان گلی.منم لینکتون میکنم.
مامان گلی
22 آذر 91 12:59
راستی جریان برادرتون علی رو پیدا نکردم اما امیدوارم خداوند غرق در رحمت بیپایانش بکنشون و به شما بینهایت صبر بده
برای شادی همه مهمانان اسمان مخصوصا برادتون صلوات
اللهم صل علی محمد و ال محمد


ممنونم عزیزم.
بابای ملیسا
24 آذر 91 12:21
با سلام . ببخشید یه مقدار دیر شد . وبلاگ دردونه شما با افتخار و کمال خرسندی لینک شد

سلام.خواهش میکنم.ممنون
سحر مامان اهورا
26 آذر 91 12:32
مبالکه خاله جونی...نمیگی اینجوری خواستگارا پاشنه درو بکنن