ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

واکسن 6ماهگی

1391/9/15 14:52
397 بازدید
اشتراک گذاری

دلبندم بعد از عاشورا نوبت واکسن ٦ماهگیت بود.من و خاله جون بردیمت درمانگاه و همینکه داشتن واکسن رو بهت تزریق می کردند بجای اینکه گریه کنی و جیغ بکشی،یهو خندیدی!من و خاله هم زدیم زیرخنده!

 

دردت نیومده بود؟؟؟اما برای واکسن دوم یه کوچولو اشک ریختی.

خونه که اومدیم بی تابی می کردی و خنده ی توی درمانگاهتو تلافی کردی.این هم از واکسن ٦ماهگیت.به سرعت برق و باد گذشت و ما همچنان غمگین از دست دادن علی هستیم...

http://صبح بخیر دخترم سلام و صبح بخیر ستیلای من. دیشب خواب دایی علی رو دیدم.اینقدر واقعی بود دخترم!خیلی شاد بود.تمام خاطراتش برام مرور شد.مدام می خندید.همه ی خانواده دور هم بودیم و سوژه ی ما علی بود و علی هم همیشه با لبخند داشت نگاهمون می کرد. وقتی از خواب بیدار شدم احساس سبکی می کردم.با دیدنش قلبم آرومتر شده.روحش شاد. [موضوع : ] [ يکشنبه 19 آذر 1391 ] [ 7:30 ] [ مامان جونی*زی زی* ] [ 3 نظر ]

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محمد و ساقی
15 آذر 91 16:00
ستیلا جونم امیدوارم همیشه بخندی و سلامت باشی
مهدیار
16 آذر 91 17:27
سلام چه جالب واقعا وقتی واکس اول رو زدن خندیدی خاله الهی فدات شم همیشه همین طور باش خاله جون امیدوارم همیشه لبخند رو صورت ماهت باشه
مهدیار
16 آذر 91 17:28
مامانی آپم خوشحال میشم بیایی پیشمون
ninipics
24 آذر 91 22:18
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... ستیلا جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com