ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

دیروز

1391/5/27 11:25
332 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل ناز مامانی.قربون چشمات بشم من الهی.

دیروز خاله جون و معین اومده بودند اینجا یعنی خونه ی ما.تو هم کلی براشون خندیدی فدات شم.

دیروز زنگ زدم به مادر جون که بهش بگم چون ماشین رو فروختیم بزودی نمی تونیم بیایم شمال تا یه ماشین  خوب گیرمون بیاد و بخریم بعد میایم شمال و یه هفته می مونیم.بعد بهش گفتم اگه می تونه خودشو پدرجون بیان اینجا که گفت شاید خودم اومدم ولی روی پدرجون حساب باز نکنید!آخه پدر جون بیشتر ترجیح می ده خونه ی خودش باشه!

دروز عزیزجون هم زنگ زد و حالتو می پرسید.همه دلشون داره برات بالا میاد آخه تقریبا یک و ماه بیشتره که ندیدنت.

اگه الان تو رو ببینن می خورنت تپلی من.اینقدر ناز شدی فدات شم.

دیشب هم من و تو باباجون رفتیم پیاده روی.یه بلوز شلوارسفید صورتی برات خریدیم.مبارکت باشه گلم.

الان هم تو و باباجونی خوابیدین و من بیدارم!

می بوسمت عشقم.

http://عید فطر مبارک عید فطر مبارک. امروز دقیقا ٤ ماهه که دایی علی به رحمت خدا رفته... دلم گرفته است. [موضوع : ] [ يکشنبه 29 مرداد 1391 ] [ 11:17 ] [ مامان جونی*زی زی* ] [ 7 نظر ]

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

❤مامان آزی❤
27 مرداد 91 11:31
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامان محمد و ساقی
27 مرداد 91 13:25
امیدوارم به زودی دیدارهای قشنگی با خانوادت داشته باشی. با آرزوی بهترینها
مامان محمد و ساقی
27 مرداد 91 15:05
سلام دوست خوبم.فردا رای گیری مسابقه کودک خواب آلود به مدت دو روز شروع میشه. میشه بیاین به ساقی که شماره 8 هست رای بدین؟ممنون از شما این هم لینکش http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php