ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

حالت خوب نیست!

1391/5/21 13:23
320 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل نازم.از دیشب تا حالا بی تابی می کنی.بد اخلاق شدی فدات شم....

نه،باز هم خدا رو شکر نسبت به خیلی از بچه های فامیل تو در خانمی خیلی سرتری عزیز دل مامان.فقط نمی دونم کجات درد می کنه که یهو داد می زنی و بغض می کنی.مامی قربونت بشه.

دیروز بابایی نازت می داد بعد یهو برگشت و گفت من نمی خوام ستیلا رو شوهر بدم.می خوام همیشه پیش خودم بمونه!!!

کلی براش خندیدم و گفتم منم دلم نمی خواد شوهر کنه ولی به موقعش وقتی عقلش برسه و عاشق بشه نه منو می شناسه نه تورو! ولی دور بر نداریا دخملی! شوهرت باید مورد قبول ما باشه ها.

دوستت داریم ستیلا جونم.

http://نشد که نشد! سلام نانازی من.مامانی قربونت بشم الهی.الان روی تختت دراز کشیدی و آویز تختت رو کوک کردم و تو هم داری دست و پا می زنی و می خندی و بازی می کنی.منم دارم برات می نویسم. عزیز دلم نمی دونم چرا چند روزه سوراخ کردن گوشت به تعویق میفته.هربار به یه بهونه عقب افتاد.دیروز هم جدی جدی رفتیم حتی نیم ساعت نشستیم تا نوبتت بشه که باز انگار قسمت نبوده،سرشون شلوغ بود و نشد که گوشواره بندازیم گوشت.منم پشیمون شدم و گفتم حتما حکمتی تو کاره که هی عقب فته.واسه همین فعلا بی خیال شدم. دیروز یه دست لباس برات خریدم اما وقتی آوردم خونه و تنت کردم دیدم برات کوچیکه،امروز صبح دوتایی رفتیم و تعویضش کردیم و زود اومدیم خونه.آخه گرسنه ات شده بود و داشتی دستتو تا آرنج می کردی توی دهانت.همچین مالاچ مولوچ می کردی که آدم دلش ضعف میرفت برات. دخمل من گشنه اش شده بود داشت شهر رو بهم می زد!!! [موضوع : ] [ سه شنبه 17 مرداد 1391 ] [ 14:22 ] [ مامان جونی*زی زی* ] [ نظر بدهید ]

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمد و ساقی
21 مرداد 91 18:27
سلام میشه بیاین به ساقی که تو یه مسابقه شرکت کرده رای بدین.
مامان سونیا
23 مرداد 91 8:08
ماشاالله به خانم کوچولو و مامان باسلیقه اش در ضمن از الان خودتون رو برای عروس شدنش اماده کنید فکر نکنید براتون میمونه مثل خودتون میره دنبال جفتش انشاالله که خوشبخت بشه
مامان محمد و ساقی
23 مرداد 91 14:49
ای جانم.منم همیشه همینو میگم.نمیخوام ساقی شوهر کنه.