ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

دیروز

1392/5/29 16:14
350 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر زیبای من.دیروز عصر مریم جون زنگ زد گفت بریم پارک ،منم دیدم تو بی حوصله ای گفتم باشه میایم که ستیلا هم یه هوا عوض کنه.رفتیم ،آرشا رو دیدیم.دندون در آورده تپلی من!

توی پارک داشتی بازی می کردی که یهویی پسر عمه عزیز و خانومشو دختر شیطونش نفیسه رو دیدیم.کلی بازی کردی و با نفیسه بازی کردی.بعدش خداحافظی کردیم و با مریم جون و آرشا و دختر عمه اش ثنا کوچولو رفتیم خیابان که مثلا برات لباس بخرم.اما یا خیلی گرون بود یا کوچیک بودن برات یا من خوشم نمی اومد!!!یه جا که رفتیم لباس پرو کنی،لباسه خوب رفت تو تنت اما مگه در میومد!ترس برم داشته بود که اگه در نیاد چه کنم اما به زور درش آوردم.آخرشم هیچی نخریدیم!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)