ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

ستیلا و ماشین برقی_اخم ستیلا

1392/12/14 17:10
353 بازدید
اشتراک گذاری

ستیلا و ماشین برقی

 

ستیلا و ماشین برقی

چند روز پیش چون گلوم عفونتی شده بود رفتیم آمپول بزنم موقع برگشتن به خونه خیلی اتفاقی به بابایی گفتم بیا یه کم ستیلا رو سوار این ماشین برقی ها ی موزیکال کنیم ببنیم عکس العملش چیه؟!دختر نازم اول سوار نمیشدی بعد که سوار شدی دیگه پایین نمیومدی!!ولی معلوم بود خیلی خوشت اومده بود چون خیل با ژست فرمانشو می گرفتی و می خواستی راه ببریش.

انشالله یه روز سوار ماشین واقعی خودت بشی!برای مامی بوق بزنیا!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمانه مامان هما
21 مرداد 92 9:59
قربونت بره خاله ستیلا جون نظرتون رو خوندم باشه حتما عزیزم
مامان الینا
21 مرداد 92 12:23
انشاالله عزیزم من خیلی وقته شما رو لینک کردم
مامان حسنا
21 مرداد 92 16:35
چقدم ماشین بهت میاد خوشکل خانوم
هانیه
22 مرداد 92 13:49
سلام ممنون ازنظرت دخترتون هم خیلی نازه خدابهتون ببخشدش


سلام.متشکرم.
ریحانه مامان آرمیتا کوچولو
26 مرداد 92 23:54
سلام چه ني ني نازي داريد خدانگهدارش باشه با اجازتون لينکتون کردم خوشحال ميشم به آرميتاي نازمنم سر بزنيد و ني ني ما رو هم به عنوان يکي از دوستان وبلاگيتون لينک کنيد


سلام.ممنون.منم لینکتون میکنم.