ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

گوشواره ات گم شده!

1392/12/14 17:11
722 بازدید
اشتراک گذاری

ستیلا جونم باهم رفتیم خیابون و وقتی برگشتیم خونه.بعد از نیم ساعت که خواستم بهت شیر بدم متوجه شدم اویز گوشواره ات نیست.کل خونه و پارکینگ و کوچه رو گشتم اما پیدا نشد.دیگه دوباره نرفتم که خیابان رو بگردم!!!شاید رد بلا بوده.فدای سرت.میریم تعویض می کنیم ولی این دفعه آویز نمی خرم برات.گوشوارهعشقمی.

5/5/92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نسرین
7 مرداد 92 9:17
سلام عزیزم.من لینکتون کردم.چقدر خوب که خیاطی بلدید.اگه دوست داشتید میتونم عکس کاراتون رو بزارو روی وبلاگم.یا اگه ایده ی جدیدی داشتین میتونید به اسم خودتون آموزشش رو بگید تا بقیه هم استفاده کنن.ممنون.


سلام ناز.حتما لینکتون می کنم.باشه بهت خبر میدم گلم.
هانیه
1 مهر 92 8:59
سلام.چه نی نی خوشگلی ماشالله