ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

بوسه هات!

1392/5/21 9:45
342 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سلام.نفس مامان جونی تازگیها یه کار جدیید یاد گرفتی! هرچی رو که می خوای برداری اولش میای چند تا بوس میدی به مامان بعد یواشکی گردنتو کج می کنی و می ری اون رو بر میداری و دوباره میای لباتو غنچه می کنی مزاری رو لب مامانی و بوس میکنی.آی الهی مامان جون فدای تو بشم عزیزم.

مثلا امروز داشتم یه سرافون برای خودم میدوختم که با اصرار بیش از حدت تو رو هم نشندم روی میز چرخ خیاطی ام.دیدم هی لباتو غنچه می کنی و بوس میدی!پیش خودم فکر کردم حتما یه چیزی می خوای!که حدسم درست از آب در اومد.بشکاف رو می خواستی.وقتی هم برش داشتی یه بوس دیگه دادی بهم.بوس بوس بوس نفسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای ملیسا
8 مرداد 92 15:41
با سلام . ضمن قبولی طاعات و عباداتتون در این شبهای پر خیر و برکت و همچنین تبریک به دلیل وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی خوشحال میشیم اگر با تشریف فرماییتون به کلبه کوچک و مجازی ملیسا با نوشتن یک یادگاری دنیای زیبای ملیسا رو قشنگتر از قبل کنید. منتر حضور سبز شما هستیم .


سلام.حتما میایم و عکسهای دختر نازتونو می بینیم.
mamanedina
8 مرداد 92 15:45
چه جااالب اسم وبلاگ دخمل من شازده خانوم کوچولوئه اسم من هم سهیلا ما دو تا به دخمل شما نزدیکیم خوشحال میشم به وبلاگمون سربزنید


عزیزم خیلی دوست دارم باهم دوست باشیم.اما آدرس وبلاگتو برام نذاشتی که!!!!!
مامان الینا
9 مرداد 92 15:19
اره واقعا وقتی دست های کوچولوشونو حلقه می کنن دور گردنت و از ته دل می بوسنت لذت تمام دنیا نصیب ادم میشه


آره .حس قشنگیه.
مامان حسنا
9 مرداد 92 17:41
ای جونم پیشاپیش میخواد مامانش و راضی کنه




بقول خواهرم میگه سیاست رو از ستیلا یاد بگیر!!!