ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

سرافون

1392/4/22 1:01
1,106 بازدید
اشتراک گذاری

سرافون

سلام ناناز من.الان خوابی خدا رو شکر.اما امروز باز بیتابی می کردی.بقول خاله مریم حتما داری دندون در میاری!

عصر یه سرافون برات دوختم وقتی تنت کردم اینقدر خوشت اومده بود که دور خودت می چرخیدی و می رقصیدی.الهی مامان فدات شم.وقتی بیدار شدی ازت عکس می گیرم و شب میزارم توی وبلاگت.یه دنیا که کمه ،خیلی دوستت دارم عزیزم.هرکاری کردم خوب نموندی که ازت عکس بگیرم.این بهترین عکس با این لباسته گلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آنی
20 تیر 92 1:01
آفرین به مامان با سلیقه ممنون که به ما سر زدی عزیزم با افتخار لینکتون کردم
مامان محمد و ساقی
23 تیر 92 23:09
آفرین به مامان هنرمند خیلی خوشگله پشتش.پس جلوی لباس باید معرکه باشه