ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

مهر1390

1393/1/18 17:57
385 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی من.خوبی عزیزم.از این به بعد باید بگم " جات راحته؟ خوش میگذره؟ "

خلاصه بعد از اینکه من بابایی این همه همدیگر رو دوست داشتیم خدا جونی گفت نمیشه که من شاگردای خوبی توی درس عاشقی دارم و بهشون یه جایزه ندم،نامردیه!!باید یه جایزه ی عالی و بینظیر بهشون بدم تا بازهم درسشونو خوب بخونن.

این شد که خداجونی تصمیم گرفت چی بده و چی نده...که تورو داد به ما.

                  هووووووووووووووووووووووووووووورا

                          هوووووووووووووووووووووووووورا

                                هووووووووووووووووووووووووورا

                                                                                    

من و بابایی هم بخاطر جایزه به این خوبی از خداجون متشکریم و قول می دیم بهترین مامان و بابای ممکن برات باشیم.

دیروز صبح رفتم آزمایش خون دادم(دستم درد گرفت)!!Smileyعصر رفتم جواب آزمایش رو گرفتم و فکر کن چی شد...

        خانم پرستاره گفت مبارکه!

                                                                         عزیزم اومدنت مبارکه.١٠/٧/١٣٩٠

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)