ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

تو وکارهایت!

1392/5/18 8:46
268 بازدید
اشتراک گذاری

دوتا دستای کوچولوتو به هم میرسونی و بعد کف دستتو رو به بالا باز می کنی و میگی نیسسس یعنی نیست!

میگم دختر مامان کیه؟با کف دست کوچولوت می زنی به سینه ات.یعنی من! 

 راه به راه اخم میکنی و می گم ستیلای من اخم نکن ،بخند! اون لبای خوشکلتو باز می کنی می گی هاها هاها !

 همین که در باز می شه می گی د----لام . دلام یعنی سلام!

عاشق کلید هستی.دستمو می کشی با مامای مامانی گفتن منو می بری سمت جاکلیدی و کلید رو نشونم میدی و میگی این این. بهت میدمش و با اینکه دستت به قفل در نمی رسه روی در تلاش می کنی کلید بندازی و بازش کنی.بعد که خسته می شی میندازیش زمین و می دویی میری با یه چیز دیگه بازی میکنی.

 از هرچی که می خواهیم دل بکنی میگیم ستیلا بای بای کن بریم!توهم دستای کوچولوتو بلند می کنی و بای بای میکنی و بعدش میای که بریم!

تازگیها دارم تلاش می کنم از پوشک بگیرمت آخه هوا خیلی گرمه!!!بهت میگم ستیلا خانوم هر وقت جیش داشتی بگ بهم باشه.سر تکون می دی و که باشه.می ری یه گوشه جیش می کنی بهد دست میزای  می گی چییییش!!!

کلی می خندم!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)