ستیلاستیلا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

♥ هر دم و بازدم من♥

ستیلا به معنی پاکدامن و بانوی بزرگوار یکی از القاب حضرت مریم سلام الله علیها می باشد

زورگیری در پارک

1392/12/14 17:17
463 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبنم.یادم رفته بود بنویسم که هفته ی گذشته مادر جون اومده بود اینجا پیش ما.یکی از همون روزها یی که مادر جون بود و با هم رفته بودیم پارک،تو و مادرجون رفتین که قدم بزنین و من نشسته بودم داشتم از شما فیلم می گرفتم که دیدم داری زورگیری می کنی.امروز که داشتم عکسها رو مرور می کردم حیفم اومد که ماجراشو برات ننویسم.

گو در مسیر راهت دو تا دختر داشتند والیبال بازی می کردند که یهو توپشون میاد زیر پای تو و از تو اصرار و از اونها انکار که توپ رو آخرش تو صاحب شدی.*اصلا هر جا توپ می بینی شل می شی*!!!

این هم عکسهای زورگیریت:

ستیلا

                   ستیلا

                                         ستیلا

ستیلا

ستیلا

در نهایت چون توپ مال تو نبود،خانمی کردی و توپ رو به صاحبان اصلیش برگردوندی.

عاااااااشقتم ناز مامان.ستیلای من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرامامانه ایلیا جون
7 تیر 92 1:41
سلام عزیزم لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نیlمیتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم یه دنیا سپاس